Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av rosmarie johansson - 3 augusti 2012 15:10

Vaknade innan klockan ringde vaknade typ vid 5tiden o kunde inte somna om Åkte taxi idag kände mig ganska trött den kom hämtade mig halv 7. Tyckte dagen gick litesegt inte så mycket folk på förmiddagen gick en sväng till mc Donalds åt där handlade lite granna. Taxin kom vid halv 2 o hämtade mig tog det lite lungt Jenny o barnen kom en runda filade lite åt glass mysigt blev lite besviken 3 hade ju stängt av min mobil telefon ska ju. Ha halebop Ju istället ikväll ska jag bara ta det lungt ska inte med på kräft skivan i kväll tyckte det var synd att inte Jenny kunde vara med mig. Har lite ont i min fot eller i hällen det e jobbigt tycker jag skönt att det blev lite fint väder o att solen skinner kvällsmat ska jag äta kyckling o pommes

Ovido - Quiz & Flashcards