Alla inlägg under januari 2013

Av rosmarie johansson - 22 januari 2013 18:30

vaknade  ganska  tidigt   var uppe runt  7 tiden ,,satt   vid datan  lite  fixade  lite  sen kom    yvonne    , vi gjorde snoddas   som jag bakad e till mormor  o morfar   sen   gjorde  vi vecko matseddel,   sen gjorde vi  köttfärpaj    som  jag frös  ner  sen gjorde vi kassler  gryta   o pasta  till lunch  klockan   gick så  himla fort   smsade med  jenny  med  klockN  GICK GANSKA SÅ FORT   KVÄLLEN VAR JAG HOS JENNY O MATHIAS MYSIGT  VI ÅT   STROGANOFF O RIS JÄTTE GOTT VAR DET   ROLIGT ATT TRÄFFA BARNEN MED MYSIGT  LEKTE MED  LERA  SEN   TITTADE  VI PÅ TV  SEN SKULLE DOM  SOVA   SEN HADE JAG O JENNY  MYSKVÄLL MED

Av rosmarie johansson - 21 januari 2013 18:15

åkte  taxi till jobbet  ,,,,   jobbade med  neta idag o britta  gick bra  anette komsenare städade ena  äpple bordet.inte så mycket folk alls  , åkte taxi hem    var inte så mycket knäckebröd  heller  alla frågade  va jag hade  gjort på  hakan  kliat  ganska  mycket  efter jag hade  brännt mig städade hemma  men jag hade  tänkt   att gå till simhallen men hoppade  över det   inte så bra  att  bada när man  ha  sår  ju .. e ju mycket bakterier i vatten,  var mest  bara he  mma  pysslade lite  granna  ,,,,  kollad e på dallas längtar tills björn ska  höra  av sig  ska ju  få  prova  på  att få vara  på dagis  det ska bli kul roligt att prova på  nåt mer

Av rosmarie johansson - 20 januari 2013 20:30

tog det mest lungt på förmiddagen ,,,,,sen kom  pia  vi gjorde  strömingfilie o potatismos  jätte gott var det  sen kom pappa  o hämtade mig   vi åkte  hem  sen  åkte  vi  till rusta  o  eurostop  ,,,,ville  gått mer ju   dom har så brått när det e något vi fikade på semla hemma  det var gott ..  kvällen var  jag hos göra  o jenny   mysigt vi  åt kyckling sallad  jätte gott var det kollade på såska det  låta hemma  det var  inte så  bra denna gången  , kollade på en film  kommer  inte  ihåg va  den  hette sovit ganska så  bra

Av rosmarie johansson - 19 januari 2013 20:30

vaknade ganska  så tidigt   var ju fint väder men kallt   gick knappt utan för dörren bara ,,,,, kollade mest bara på  tv  det  var ju 15 minus . sen  skulle   jag  göra varma  mackor  fy som jag  brände mig var inget  kul gjorde ganska ont   blev ett  stort sår på  hackan   ,,,,, hände inte så mycket under lördagen  mådde lite  så också  kände mig gasnka lessen . pratade lite med  jenny   det var skönt  men jag gick o la mig  strax  efter 8  beställde piza  o åt på  kvällen

Av rosmarie johansson - 18 januari 2013 19:19

vaknade  innan klockan ringde ,,  taxin kom  halv  7 ..  idag var det  lite mer   att göra   handlade  lite på middagsrasten ,,ganska mycket folk    idag  är det  ju pension  o barn  bidrag   ...  taxin kom halv  2  tiden    skulle  gått på kalas   men jag  kände inte för det ,,,,   skulle ju till malin   varför  ska jag gå till henne  när vi aldrig  umås annars   nästan  ,,,,   pratade med  mammma  i telefon  blev så  lessen   dom håller  bara  på  med mormor  o morfar  hela tiden dom  har ju flyttat  nu  ju  känns som dom aldrig har tid för  mig .  blev så lessen  ville gjort något med  dom   händer inte såmycket  ikväll lite  segt ..............

Av rosmarie johansson - 17 januari 2013 19:00

ÅKTE TAXI TILL JOBBET  MORGONEN  VAR DET JU 14  MINUSGRADER ,, ,, VAR INTE SÅ JÄTTE  MYCKET FOLK   ÅKTE HEM  RUNT KVART I     HANDLADE LITE  GRANNA  ,,  SEN KOM JENNY  O BARNEN  MYSIGT   VI GJORDE  VÅFLLOR TILL FIKAT   DET VAR JÄTTE GOTT ,   SATT O PRATADE LITE  MYSIGT BARNEN TITTA DEPÅ FILM   SPELAD E TV  SPEL .  VI  GJORDE MOUSAKA  TILL KVÄLLSMAT  JÄTTE GOTT  VAR DET ,   TYCKTE BARNEN  MED SOM DOM  ÅT   SEN HADE VI  MYSKVÄLL  O TITTADE PÅ BARN PROGRAM  MED  BARNEN  MED   TYCKTE  TIDEN GICK SÅ HIMLA FORT  

Av rosmarie johansson - 17 januari 2013 19:00

åkte  taxi till jobbet   ganska   kallt  vAR DET  JU   SEN VAR  JAG MEST BARA    HEMMA HÄNDE INTE SÅ MYCKET  INTE SÅ MYCKET  ATT SKRIVA OM  .

Av rosmarie johansson - 17 januari 2013 14:15

åkte taxi till jobbet inte så jätte mycket folk   pysslade   hemma   inte så mycket att skriva om . 

Ovido - Quiz & Flashcards