Alla inlägg under januari 2013

Av rosmarie johansson - 7 januari 2013 17:45

cyklade till jobbet  var jätte  skönt  blåste inte alls  var inte så  mycket att   göra   idag plockade knäckebröd   med   fick ju sluta  redan  kvart i  12  redan   cyklade   nerom stan  med    var  på banken    o på torghallen  med  gjorde  inte så mycket   när jag kom hem städade  lite  grannna   var inne hos  grannarna   o lämande  stolarna   som jag hade  lånat  med   hände  inget  speciellt 

Av rosmarie johansson - 6 januari 2013 17:45

tog  det  ganska lungt   på  förmiddagen   äntligen funkade  min  data  varit  tomt utan den en  vecka  sen vid  12 tiden  kom sara   vi gjorde mat   korv o stroganoff  med pasta det  var  gott .  sen var   jenny amanda   här mysigt   vi bakaade  bullar   mysigt   var det    vi gjorde  med kanell o vanilj   vi  bjöd    annelie på fika  det var  mysigt , sen kom  amadeus  o mathias     dom  åt kvällsmat   här   anelie   stannade  också  o åt  med  oss   niko  var  också   med  vi gjorde   flygande jakob klockan  gick så himla  fort   när  dom  var  här  sen gjorde  jag inte    så mycket   alla tyckte  om maten kände   inte alls  för att  gå till jobbet  sov ganska  bra   på  natten

Av rosmarie johansson - 5 januari 2013 17:45

Vaknade runt 8 tiden var minus grader idag. Solen sken. Också var ganska skönt Gick o vänta på att data killen skulle komma o titta på datan Gick inte p komma in på den. Var nåt som hade åkt ut som det var glapp på den man kunde lägga en grej. I mellan tycker dagen varit lite seg idag. Men det har varit mysigt att vara på kalas idag. Amanda fylle ju år igår men kalaset var ju idag. Fick mycket saker. Jenny hade bakat hello Kitty tårta till henne hon blev glad för mitt hosefjur som hon fick. Kvällen blev lite seg när jag kom hem kändes lite ensamt tycker jag

Av rosmarie johansson - 4 januari 2013 17:45

var  jag  hemma  från jobbet   kännt mig lite  sådär   , passade  barnen   en runDA  amanada fyllde ju  3 år    idag   ju   vi gick till kiosken  en runda   vi  tittade  på film   det var  mysigt lämnade  dom på   förmiddagen  , cyklade  till stan   en runda fixa present  till  amanda så  glad hon  blev för  den . handlade litr granna ,  med  ulrika  o regina   kom  på kvällen   mysigt var det  bjöd på taccos   karin o  britt   var också   har ju varit  tomt utan datan o telefon   jenny  har ju lånat min  telefon  när hon varit  iväg    i stokholm kvällen gick  ganska  snabbt ,,,gjorde inte så mycket  sen på kvällen   gick o la mig .

Av rosmarie johansson - 3 januari 2013 02:45

var jag hemma   bara  tog det lungt  kännt mig så  tung  i  kroppen haft lite ont i huvet  ,  kollade  mest på   tv  började  att plocka   väck  alla  jusakerna  det  var  skönt  det  tycker  jag  ,,,,,jag  har inte sovit  idag  ialla fall   kvällen var lite  segt ,tänkte nästan  gå  o lägga mig   gick  o duschade   pratade  i telefon  med  jenny  mysigt  

Av rosmarie johansson - 2 januari 2013 02:45

var jag hemma  från jobbet   tog det   lungt   känt mig lite så  , gjorde inte så mycket  förmiddagen  var jag  en runda på  stan   var   o tog ut lite pengar  behövde  det ,  sen  cyklade jag hem igen   , mest sovit  hela  dagen   kollat lite på tv  med ,åt   typ inget   var inte  hungrig  pratade med jenny på kvällen   mysigt   var det 

Av rosmarie johansson - 1 januari 2013 17:45

var man ganska   trött   la mig    runt  halv  tre    kim rebecka  ville ju inte  gå hem   tyckte   det  var så där  jag ville gå  o lägga mig  var  ganska  trött   varit  en lång  dag  o natt, jenny o barnen kom  en runda  mysigt   hon skulle hämta min  telefon hon skulle låna  den  när hon var i stockholm beställde mig en pizza   det var gott 

Ovido - Quiz & Flashcards