Alla inlägg under februari 2013

Av rosmarie johansson - 20 februari 2013 11:15

var segt att gå  upp   åkte taxi till jobbet   var ganska  mycket folk idag ,  tog det mest lungt  när jag kom hem  ..kännt mig lite  sådär idag , var hemma sen  duschade o   byta  om  ... sen var jag hemma hos jenny   o barnen  eftermiddagen o kvällen   jennys  mamma   var också  med , satt o fikade trevligt  satt o pratade , tiden gick så  himla fort .. bara  kvällsmat åt vi  ris o kött gryta  jätte gott  var det  ..tiden  på tv  med  barnen  med  innan  dom skulle lägga sig .giick  o la mig  när jag kom  hem   hoppas  att snön  försvinner  snart  vill att det  ska bli  vår nu  så man  kan börja  o cykla 

Av rosmarie johansson - 19 februari 2013 11:15

vaknade ganska tidigt ...sara  som kom idag   det  var mysigt  satt o pratade  gjorde vecko matsedel .bakade  bullar  , gjorde fläskfilie gryta i ugn  med  ris  jätte gott  var  det ...förmiddagen  gick  ganska  fort   tog det  mest lungt sen ,sen strax  efter 2  kom taxin   o hämtade mig  ..åka upp till ulrika  på  rehableteringen   tycker synd att jag inte får  går  mer  hos  henne  trivdes  så bra  med  henne  ..  tog det mest lungt sen   när jag kom  hem  solen sken  .. pappa kom en runda lånade min  data  han hade  varit o lämnat sin på lagning .

Av rosmarie johansson - 18 februari 2013 16:29

åkte  taxi till jobbet  .  nu har dom  börjat att  öppna  klockan  8 istället  men det  var knappt något folk då ...mest att  göra på morgonen handlade lite granna på rasten ,  fick papper  idag         fick  ha  heltid   med   jenny  blev så  glad    mamma   kom  en  runda   idag  det  var roligt   har hon inte gjort på   jätte  länge   hon  dra  altid  upp viisa   saker det e  jobbigt   tycker jag ikväll har jag inte planerat  så mycket   idag  har det regnat hela  dagen   det e tråkigt  hoppas  snön försvinner vill kunna  cykla igen saknar det

Av rosmarie johansson - 17 februari 2013 06:15

fösökte  o sova  länge  gick upp  runt   halv  9 tog det mest lungt  på förmiddagen tittade  lite på tv , tvättat   städat lite  sen fick jag låna age  var länade sen   jag hade  honom .  yvonne kom  sen   vi gjorde  pasta  med baccon med  pasta  sås jätte gott var  med pappa  med  o pantade    flaskor   men det  var inte   så mycket   ,,,,,var hos  jenny  påeftermidagen o kvällen  hade  age   med mig , vi fikade  satt o tittade på tv kvällsmat åt vi  fisk iugn  o potatismos   det var  jätte    som barnen åti massor kvällen hade  vi  lite  mysigt innan dom skulle  lägga sig  sen   tog jag det lungt  la mig runt  10 tiden

Av rosmarie johansson - 16 februari 2013 06:15

vaknade ganska tidigt ,jenny o barnen kom  tidigt  amadeus ville   äta frukost  här , dom  var  roliga amadeus  o amanda  dom tyckte  jenny skulle  gå  men det kunde hon ju  inte  vi var  ute hela föörmiddagen  mysigt  blåste ingeting  vi var  nere vid sjön   sen åkte  dom pulka  o  gungademysigt  där var andra  barn också  runt halv 1  hemma kom  jenny  sen var vi  hemma  hos dom  fick mat  där  åt plättar  som jenny  gjorde  det var jätte  gott   eftermiddagen gjorde  inget  speciellt på  kvällen kollade melodifestivalen  kvällen  möte  jagjenny på  kvällen

Av rosmarie johansson - 15 februari 2013 15:00

åkte  taxi till jobbet  ,,,  det  e mest   att göra på  på mornarna  handlade   lite på rasten  . taxin kom o hämtade mig   12.  50  sen tog jag  det  mest lungt   dushade  o  gjorde mig   i ordning .på kvällen   var det  kalas   .det var  trevligt . var jag  malin  janåke  bobo  mange  som var där fick  smörgåstårta  som  dom  hade  gjort på  hönökaka    men jag gillade   inte  den  så mycket  till efterrätt så fick  vi kladdkaka  det  var gott ,,

Av rosmarie johansson - 14 februari 2013 15:00

åkte taxi till jobbet   var mycket  pensionärer  där .roligt  när  det e  mycket  att göra    tycker  jag ibland   blir   tiden   så  dryg ,  eftermiddagen  var  amadeus  hos mig det var  ju alla  hjärtans dag   hade    köpt  rosor   till jenny dom blev hon  jätte  glad  för    vi fikade   jag  o amadeus   tittade på film  med   dom  kom  o hämtade  honom runt  halv  6  sen gjorrde jag inte så mycket  på  kvällen  tog det   lungt  jag  fick  naglack  av  jenny   dom  var  fina   dom   blev jag  jätte glada  för .

Av rosmarie johansson - 13 februari 2013 16:15

var  jag  på  jobbet  åkte taxi dit gjorde inte så mycket när jag kom  hem  tog  det  mest lungt   cyklade   en runda   jenny  o barnen  var ute    prata  lite med  dom  fixade hemma o pysslade lite ..kollade på dallas

Ovido - Quiz & Flashcards