Direktlänk till inlägg 25 december 2011

julafton

Av rosmarie johansson - 25 december 2011 08:34

tyckte att  det var  segt .pappa kom o hämtade mig nästan vid 12 tiden kändes  tråkigt  att vakna  själv.vi hann   nästan inte  o vara  hemma alls  hos mamma o pappa . tyckte att det  var så  tråkigt att  vara  hemma hos  magnus  o robine  mamma o  mats  började o bråka  med  mig  mats sa att  jag  var sur det  var  jag inte så flög mamma  på mig   det  var ju mats  som  börja o hacka  på mig  hade  inte gjort nåting åt  julmat  tittade på kalle anka  ville åka  hem  tyckte  det var så  tråkigt tog hem  mina julklappar hem kändes  nästan som jag inte fick några , en kofta fick jag o film   morgon tofflor som jag inte ville   ett halsband  men det tyckte  jag inte om så fick jag 500 , så hade  jag fått  skor innan  med . men jag  tror  att dom fick mer   sen kommer  det  bästa  fick vara  hemma hos jenny  o mathias o barnen  gick  dit runt  4 tiden  sen kom tomten  vid halv  5  det var jätte  mysigt  amanda blev lite rädd för tomte sen kom jennys   mamma o syster  det var  mysigt   sen åt  vi  julmat  jätte gott  var det . sen  blev det paket dags   jätte mysigt  var det satt alla  samlade    var så mysigt   fick filmen  trekronor   en kudde   doft  ljus  naglack barnen blev jätte  glada  för mina julklappar  me  amanda  ville se på filmen  direkt  kvällen  var det  bästa  med  jenny  o hennes  familj  jätte kul var det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosmarie johansson - 27 mars 2018 22:35

hänt ganska mycket på sistone inte skrivit på länge . trivs så himla Bea på mitt jobb alla e så himla snälla barnen så mysiga o Goa . har jag ju flyttat oxå men det var jätte jobbigt att göra det va ett stort steg bodde i min lägenhet bodde ...

Av rosmarie johansson - 16 september 2017 23:13

ibland e det jobbigt o vakna så tidigt svårt o sova på nätterna bäddat rent sängen tvättat lite följde med mamma pappa till maxi o han lade lite granna var längesen man var på maxi var nere i stan en runda oxå köpte lite saker o göra kort de...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:28

påskafton Pia var hos mig en runda det var mysigt Ida o hennes systra kom o hämta mig vid halv 7 åt på pinchos mycket folk var det det var så himla kul o träffa idas systra de va så himla snälla gillade de så jätte mycket tycker om Ida oxå så hi...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:24

vakna alltid så tidigt skulle vilja sova längre men det går inte . kännt mig lite lessen det e jobbigt att känna det så. varit hemma hos mamma o pappa det var jobbigt hon blev så arg idag när jag ville komma varit en tråkig påsk vi satt ute på ...

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2016 17:13

Vilket tråkigt väder bara regnar hela tiden sov till 9, 00. Pratat med mamma följde med de ut till maxi o handlade varit lite seg dag idag. Ikväll kommer Henrik. Ska bl kul. Ska bjuda på flygande Jakob var längesen man åt det o så ska jag bjuda på...

Ovido - Quiz & Flashcards