Alla inlägg under december 2011

Av rosmarie johansson - 22 december 2011 08:15

hade ställt  klockan  på kvart över 5 . stängde  av klockan tror du inte  jag somnade om , vaknade några minuter innan halv 7   va   ja blev stressad taxin skulle komma  6.35   men den var försenand som tut var hann jag  varit  ganska mycket folk  träffade  ju jenny o barnen o mathias  det var kul varit jätte mycket folk hela  dagen var hemma hos jenny o  mathias på kvällen et var  mysigt . åt taxi  amanda satt  i mitt  knä hon ville vara  hos  mig  hela tiden  vi tittade på film  satt o pratade känns  inte som nån jul alls   tycker jag .spelade spel  med amadeus  o amnada  det var mysigt .  

Av rosmarie johansson - 21 december 2011 19:06

sovit sådär kännt mig  lite orolig på nåt sätt åkte taxi  till  jobbet den kom o hämtade  mig 6.15 förmiddagen var det  ganska mycket  folk   mycket pensonärer   skulle åka  hem tidigare 14 55  blev  lungt  göran  ville   jag skulle komma idag  men jag hade ingen lust ville vara hemma .  bara varför ska det bara  kännas så jobbigt saknar jenny  längtar till julafton  för jag skulle   få vara  hemma  hos  jenny o mathias o barnen  det ska bli mysigt 

Av rosmarie johansson - 20 december 2011 16:11

mamma kom en runda halv 10  så kom sara  gjorde matsedel  lagat mat det  var mysigt .gjorde kassler  gryta  o fisk   som vi åt till middag  gick så fort . kännt mig  lite  leesen idag  mee mått lite sådär  gillar inte   julen hatar den   synd att  det inte  blev ulrika  idag  hennes pojke  var sjuk   inte gjort ett endatse  dugg

Av rosmarie johansson - 19 december 2011 18:22

sovit  dåligt  i natt åkte taxi till jobbet . kännt mig lite sådär  varit lite  granna o göra  bara varit hemma ikväll tagit det  lungt . kännt mig lite  lessen  me


Av rosmarie johansson - 18 december 2011 21:35

sov till halv 8 . idag  när man vaknade idag  så snöade  det var mysigt  städat  lite nu påförmiddagen  kollade på film i datan  följde med mamma  o pappa  ut till maxi  träffade många som  jag  kände gunilla  kom o köpte kort av  mig  med skulle  spelat bingo hemma  hos mange  men det  blev här i stället göran o jenny var  här o spelade bingo  med  oss   också  mysigt  var det  så var  barnen  också med .   dom hade  mat  med  sig som vi åt  här  var kyklinsallad jätte gott  var det , tände  massa  ljus  det  var  mysigt , dom var ganska  lungna  ikväll  barnen  det var  mysigt  amanda   o jag  satt i sacko säcken  tyckte  hon var  jätte  mysigt .amadeus  spelade  lite  tv spel  med . kvällen gick så himla  fort  bara  varit jätte  trevligt .............jag o  göran vann 100 kronor

Av rosmarie johansson - 17 december 2011 21:15

vaknade   runt 6 tiden  försökte o somna om det gick inte låg o spelade spel på telefonen.sen cyklade jag  ner  till  stan o tog ut pengar lämnade  en räkning till annmarie  betalde pengar för  granen . var  med  mamma  o pappa   ihalmstad   dom var på  casel   så gick vi en runda  till cubus    sen åkte vi  till eurostop   där var  massor   med  folk   träffade jag annelie o anna  åt  middag hemma  pommes o hemma  gjorda   kötbullar . jätte gott var det . pappa körde för  mig hem . dushade när jag kom hem . beställde  taxi  till göran  det var så kallt  var jätte  mysigt  kul att äta pizza  o titta på film  kvällen gick så fort  var  jätte gott  att  äta  pizza  så åt vi chips  o dip   med mysigt var det  fick julklapp  av göran   fick ett  nattlinne  o örhängen blev så glad  för det gick  å la mig ganska  tidigt på kvällen  var  jätte  trött  brukar inte  lägga mig så tidigt .

Av rosmarie johansson - 16 december 2011 14:45

åkte taxi  till jobbet idag   med morgonen  var det  ganska  lungt  . inte så mycket folk  var jag på mac donalds åt hamburgare ,  sen var jag o  köpte   en julklapp  till jenny  med  ..träffade jenny  o mathias   me på maxi det var  kul var ganska  mycket folk på eftermiddagen.  taxin kom  1350  o hämtade mig  pratat  med  pappa   telefon   tycker  att dom e så  knäppa  vill ju inte  byta  julklappar  kan dom inte fatta det , dom  bestämmer ju inte  över  mig hur jag ska   göra betsämmer  ju    själv  solgruppen  kommer  kvart  över  4  christina som kommer   då  .  sen ska man hem till  linda  ska bli mysigt , ska vi  lägga klart  pusslet   som e med  1000  bitar mickey mosue    blir det väl lite film också  idag var det   ganska  skönt väder  ute  käänt mig lite sådär  idag  lessen eller  va man ska  säga varför ska man  göra det

Av rosmarie johansson - 15 december 2011 16:05

åkte   taxi till jobbet , varit  en  del folk  idag  kul när det  e  mer  folk  då  är det  roligare  o jobba  tiden gå  så  himla  fort tycker jag känt mig lite  sådär  idag . idag kom taxin  klocka  2  o hämtade mig  handlat lite mat idag  med  mest tagit det  lungt . pratat  med  mamma  hon fråga  hela tiden va  man  ska  göra  till helgen   hela  tiden  det e så tjatigt  när hon gör  det   jag  bestämmer ju  själv  va  jag vill göra   hon blev  lite  sur att   jag inte  skulle byta  julklappar med ulrika o   dom  så sahon  har du lagt ner det helt  men jag har  ingen lust  till det  tycker det e tjatgigt  att göra det  nu bara ,,,,,,,,,

inget  planerat för kvällen alls  

Ovido - Quiz & Flashcards