Alla inlägg under augusti 2012

Av rosmarie johansson - 23 augusti 2012 17:34

Sovit i ullared. Vi hade tre stugor som vi hyrde det fans 8 bäd rum Jag Yvonne hade ett rum Malin Alexandra delade rum Charlie Ove hade ett Magnus hade ett sov ganska länge Yvonne väckte mig åt vi frukost. Sen gick vi till Ullared idag regnade inte som tur var inte så mycket folk fick handlat en del idag med önska att Jenny vart med mig. Jag o Mange Yvonne gick Charlie pelle gick i hoppa. Träffade jag lissi med åt lunch på Ullared resturangen. Jag åt lax o pommes jätte gott var det. Vi åkte hem klockan 3 klockan gick. Så fort. Skönt att vara hemma igen men i morgon blir det taxi till jobbet trött i benen. Haft en kul dag iAlla fall. Ikväll ska jag inte göra så mycket

Av rosmarie johansson - 22 augusti 2012 19:30

vaknade  runt halv  8 tiden  packade  o du de  liteysvonne  o magnus kom  o hämtade mig . vi  åkte ner  till busstaionen skulle  samlas klockan  10. vi ganska många som skulle  åka med . det tog en  timme   nästanan en timme  o  åka  bussen  vi  var  uppe  vid  middagstid nästan .vi  skulle få  tre stugor  där   var   8 sängplatser jag  delade rum  med  yvonne  mysigt  malin o alexandr  hade  ett rum  charlie o  ove  hade  ett rum  pelle o magnus  hade  ett rum . vi  gick  till ullared  det kom lite regnskurar  imellaan åt vi blev  ganska  våta . åt middag på ullared   mysigt jag åt kycklingspett o klyftpotatis tyckte  att det varsynd att jenny inte  kunde vara  med , hon  åkte  ju till turkiet ,fikade också. så   våta  vi blev  när  vi  gick  tillbaka  till  stugorna   vi hade  lungt o  skönt i vårn stuga   på kvällen  gick  en  del  i satt  o tittade lite  på tv  o slappade senare gick en   del  till burger  king o  åt  mysigt klockan  9  kollade  vi på  dallas  mysigt  spelade yatsi   sen gick  vi   o la oss   klockan  var nästan  halv  12   smsade  lite   med  jenny somnade    ganska  så fort  det  sa yvonne

Av rosmarie johansson - 21 augusti 2012 21:22

Sovit ganska bra inatt behövde inte gå upp så tidigt taxin kom 6.20 kändes konstigt att jobba idag jobbade till 1 bytande om sen kom taxin kl 2 åkte till Ulrika på rehabiliteringen var skönt att prata av sig lite ikväll var Jenny o barnen här mysigt vi bakade våfflor. Jätte. Gott var det bjöd Monika på våfflor. Med kollat på Dallas ikväll kvällen gick så fort redan mörkt ute Jocke kom en runda. Med

Av rosmarie johansson - 20 augusti 2012 19:30

cyklade till jobbet  det  var skönt   inte så mycket folk på jobbet  idag   jobbigt att  cykla hem det var så varmt  nästan  28  grader var  mest inne  sen kom  jenny  o  barnen städde  lite  innan dom kom   sen kom camilla  o monika  med   vi beställde piiza  vi fick grattis pizza  ju  det .......var gott  att äta pizza   mysigt var det.

Av rosmarie johansson - 19 augusti 2012 21:32

Idag vaknade jag lite innan 7 försökte o somna om men det gick inte städat lite granna varmt idag med gjort lite nya kort Pia kom efter 12 vi gjode våfflor jätte gott var det pratade med Jenny o Amanda Marie med. Saknat Jenny tycker dock att det var synd att du inte kunde följa med mig men jag har ju Yvonne från Solgruppen jag ska gå med i Magnus sovit en runda med i eftermiddag var trött ikväll var jag hos Petra spelade bingo men vi vann ingenting åt taccos till kvällsmat det e nästan enda som dom äter bara knappt några grönsaker klockan e inte mer än halv 10 nästan mörkt ute

Av rosmarie johansson - 18 augusti 2012 21:04

Vaknade ganska tidigt för jag har så ont i min fot jag tog nån kylande gelé o smörjde in hälen med försökte jag somna om igen. Sov enda till klockan 9 pappa hämtade mig vi åkte in till stan. Varit lite tryckande. Väder så var vi på grens o handlade åt middag hemma lax o potatis romsås åkte vi till skotten Pantade flaskor inte gjort så mycket i eftermiddag. Tagit det lungt bara kännt mig lite ensam

Av rosmarie johansson - 17 augusti 2012 21:56

Sov till halv 8 gick o pysslade lite hemma var nere i stan en runda mycket folk var det sen kom Jenny i barnen fikade en liten runda. Amadeus skulle ju vara på fritis.sen lämnade vi Amanda på dagis så ledsen hon blev när vi gick vi gick ner till stan åt lunch så träffade vi Göran o Anna mysigt klockan gick så himla fort pappa kom o hämta oss åkte vi till Ortopeden i Halmstad dom gjorde vid Mona inlägg i skorna det var en skada som jag har i hälen vi var hemma hos mamma p pappa en runda sen var vi o hämtade barnen fick hämta amanda helt själv så glad hon blev när jag kom o hämtade henne silken kram jag fick dom badade i poolen. Var jätte skönt så kom Göran o Anna fikade vi lite satt ute skönt var det åt taccos jätte gott var det varit en bra dag. Nu e jag ganska trött ska snart sova

Av rosmarie johansson - 14 augusti 2012 17:32

vaknade ganska tidigt idag var johanna det var mysigt , vi gick till kiosken .köpte några saker vi skulle baka bullar idag så gjorde vi köttfärsås  kyklinggryta som vi åt  till middag så åt vi pasta till det ,jätte gott var det , det  har bara  krånglat med  telefonen , vi har skrivit tillhalebop  ,   sen vi fick  ringa till tre med  hopplöst  allstså  då  säger dom  att  telefonen inte  fungera   för  att  den  e  låst   till   nästa  år  krångel krångel annmarie  e ju inte  heller  hemma  . mest bara  sovit idag. kännt mig lite lessen bara  för det inte  funkar . varit fint väder idag med

Ovido - Quiz & Flashcards