Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 3 oktober 2012 15:30

Cyklade till jobbet idag var jätte skönt fick sluta tidigt idag redan vi11 tiden pratat med Jenny städat lite när jag kom hem plockat ordning städat lite granna. Pysslat lite tvättat har jag med gjort Sen kom Göran o Jenny Cissi. Mysigt fick hämta Amanda på dagis mysigt tittade på Pippi. Åt kvällsmat kassler o ris. Jätte gott var det hundarna har vi med haft jätte mysigt Cissi tyckte med att det var jätte roligt dagen varit bra ikväll blir set dallas o bonde söker fru

Av rosmarie johansson - 3 oktober 2012 05:48

Sov till 7 tog det mest bara lungt pratade med Jenny. Hon frågade om jag ville hämta Amadeus på skolan idag Sara o jag var i Halmstad tog bussen soldat regnade. Var o växlade pengar kolla lite i klädes affärer gick på mc Donald mysigt blev bättre väder skönt segt att åka buss bara hämta Amadeus kl2 åt lite mellan mål kollade på tv var ute o gick med age o Elvis. Åt pasta köttfärssås klippte gräsmattan plockade in ute möblerna skönt väder det var på kvällen

Av rosmarie johansson - 3 oktober 2012 05:41

Åkte taxi till jobbet fick sluta tidigt inte så mycket folk alls tog set lungt när jag kom hem packade badkläder cyklade ner till stan skönt väder ute var hos Göran o Jenny mysigt åt middag med dom potatis köttbullar. Jätte gott var det se cyklade jag till simhallen skönt att simma lite o vanes på vatten gympan tog det mest lungt på kvällen haft lite ont i min nacke

Ovido - Quiz & Flashcards