Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 20 oktober 2012 17:30

Inte gjort så mycket idag städat lite granna ringde sa grattis till āngela sim fyller år idag. Pratat med Jenny med hon ringde mig kännt mig så Lessen fick inte komma till Göran idag tycker han e så taskig ville komma men jag fick inte tycker det e lite orättvist Cissi får ju alltid vara med när vi hitta på nåting mamma undra varför jag inte hade ringt p hela veckan men det e ju inte bara jag sm ska ringa hela tide
N men när man prata ned dom prata dom knappt med mig

Av rosmarie johansson - 20 oktober 2012 17:21

Åkte taxi till jobbet kände mig ganska trött haft lite ont i hälen när jag går på den tycker förmiddagen var ganska seg inget folk alla då sen blev det plockade lite knäckebröd med brukar jag göra i te göra på fredagar handlade på middagen. Åkte taxi hem. Sen var jag o hämtade Amanda kl 3 vi gick till kiosken sen kom Göran Jenny Amadeus var mysigt vi fikade lite kvällsmat åt vi kycklingfilé o pommes jätte gott var det sen hade vi lite mysigt kollade på tv kö gick så fort sovit lite dåligt i natt

Ovido - Quiz & Flashcards