Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 11 oktober 2012 15:30

Vaknade väldigt tidigt svårt att sova borta . Idag var det bättre väder o Turkiet. Solen sken jag gick upp o duschade. Klädde på mig idag var det ju dax att åka hem satt ute åt frukost med Angela o Peter det var mysigt alla satt ute o åt vi var uppe. Hämtade våra resväskor sen checkade vi ut Sa hejdå till dom som också bodde på hotellet med som vi hade lärt o känna med många danska o. Finskar från Umeå. Sen kom bussen o hämtade oss Tine som kom. Hon var trevlig resetuier som var med tog 2 timmar att åka till flygplatsen. Vi stannande vid en affär Med vi var ju 7 st som var iväg. Satt jämte Jörgen på bussen han e snäll O trevlig sidan om mig satt Angela o Peter somnade till lite var trött Angela väckte mig tog lite tid när vi kom till flygplatsen när vi skulle Cheka in väskorna Sen gick vi åt lite det var några som åt pizza å några på Burger king. Sen var det dax att kliva på planet Det var en halv timmer försenat fick ju inte lyfta. Förrän dom hade fått lov att lyfta satt med Ulrika Erik det var mysigt Jörgen med så satt Charlie Linda Magnus. Fast vi byte plats jag o Jörgen satt jämte barnfamilj det var roligt dom pratade mycket med mig jag o Ulrika spelade Yatsi. Jag vann var inte så go mat. Tyckte jag. Kall potatis kött var det mysigt att flyga var det. Det var kallt. När vi landade. Sen gick vi o hämtade väskorna. Ulrika Angela hade ju lånat lite plats. Av mig Ove. O Jörgens pappa var där dom kom o hämtade oss. Vi lämnade Linda först blev väldigt överraskad när Jenny o barnen var hos mig mysigt var det dom blev så jätte glada för sakerna som jag hade köpt dom tog kläderna på sig direkt. Amanda skulle sitta i mitt knä dom var så Goa viste inte dom skulle komma blev så glad

Ovido - Quiz & Flashcards