Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 17 oktober 2012 20:01

Hade tänkt att cykla men jag beställde taxi istället Det har varit ganska lite att göra fick ju skuta tidigt. Idag har det varit 2 st klasser som Anette haft besökt av undervisat dom har fått provsmaka. Lite olika frukter o grönsaker skönt att det inte regnar idag. Varit. Nere hos Göran o Jenny det var trevligt Cissi var där också kollat lite på tv pratade. Göran frågade om jag var ledsen idag men det var jag inte gick till torghallen o köpte mat köpte kyckling o pommes delade med Jenny slapp vi ära korv. Det är tjatigt ibland hade följe med Jenny hem kvällen varit ganska lungt kollat lite på dallas städat lite Också ibland e det jobbigt att känna sig ledsen nu börja det att närma sig julen vill inte det vill inte ens tänka på det

Av rosmarie johansson - 17 oktober 2012 15:45

jag var  mest bara  hemma to det  lungt  städade o tvättade  lite  kollade på tv. sara  kom   vi  lagade  mat  åt spagetti köttfärssås  jätte gott var det  spelade bingo men jag vann ingeting 

Ovido - Quiz & Flashcards