Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 24 oktober 2012 18:09

Varit hemma från jobbet kännt mig lite krasslig idag. Mest bara tagit det lungt kollat på tv. Ätit mat. Annmarie har varit här med hon e min. Godman hon köpte julkort av mig vågade berätta om datan idag att jag hade tappat den. Hon blev inte arg i alla fall vi ska lämna in den på lagning saknar den varit utan den länge nu. Ikväll har jag ätit pannkakor till lunch ska kolla på bonde sönderfru det e jätte bra så brukar jag titta på dallas med nu e det redan mörkt ute

Av rosmarie johansson - 24 oktober 2012 18:03

Vaknade ganska tidigt kollade på tv pysslade lite granna sen kom Sara vid 9 tiden satt o pratade lite. Sen började vi att baka. Vi gjorde kanellbullesats sen gjorde vi kärleksmums. Pizza deg vi skulle äta pizza till lunch Köttfärspizza. Klockan gick så himla fort pratade med Jenny med hon ringde med pratade lite om va vi skulle göra. För någonting längtar till fredag. Då skA jag o Jenny barnen åka bussen till halmstad då ska vi gå till bussfabriken ska bli mysigt så ska vi äta på mc donalds ska träffas både lördag o söndag klockan 2 åkte jag taxi till ulrikA på rehableteringen skönt att prata av sig tycker om henne så jätte. Mycket Kvällen skull e jannåke komma o Jeanette men tyckte dom sa 7 men dom ville komma vid 8 tiden tyckte. Att det var sent att fika då vi skulle ta det en annan dag istället

Av rosmarie johansson - 24 oktober 2012 17:52

Cyklade till jobbet var ganska skönt väder var inte alls så mycket folk lite att göra slutade kvart1 cyklade jag hem städade o fixade lite granna sen pysslade med julkort sen kom Yvonne till mig. Tandläkaren skulle komma hem till mig kändes lite konstigt. Att dom kommer hem till en. Så kvällen var det simhallen. Så skönt det var. Simmade 17 längder se. Cyklade jag inom Jenny o lämnade en bok som hon skulle ha skönt väder ute med barnen blev glada när jag kom tog det mest lungt. Sen.

Av rosmarie johansson - 24 oktober 2012 17:46

Vaknade ganska så tidigt tog det mest lungt på förmiddagen pratade med mamma o Johanna dom kom o hämtade mig vi åt middag hemma grillade kött jätte gott var det. O potatis till det var ganska så trevligt att vara hemma vi var o köpte Bingolott Vid 4tidem kom Johanna vi gjorde fisk i ugn o potatis. Visade bilder från Turkiet spelade bingo men vann ingenting mått lite sådär kännt mig ganska Lessen pratade med jennys mamma det var mysigt vi pratade om allting

Ovido - Quiz & Flashcards