Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 8 oktober 2012 15:30

Måndag kom Ulrika o väckte oss jätte tidigt. Kvart 1 7 åt vi frukost halv 8 bussen kom hämtade oss strax efter det vi var på fler hotell o hämtade fler folk som skulle med vi var på marknad som var inne den var stor fick vi dela upp oss Jag Linda Ulrika gick tillsammans var jätte stressigt hade bara en halvtimme på oss sen var vi på en marknad till den var 2 timmar väldigt stressigt var det sen åkte vi bussen till manavgat skulle vi åka båt. Var mysigt vi fick middag på båten bar fisk o spagetti sen nått potatis var det också jag Ulrika solade lite kunde man göra. Dom tog kort köpte 4 stycken dom blev jätte bra sen åkte vi till strand som vi var på med jätte mysigt var det men jag badade det var lite svårt att gå ner jag solade lite i stället det var en kille som gick på stranden han hade apor på sig de kom o satte sig på mig men det kostade om man ville ha kort på sig men dom var söta sen åkte vi tillbaka till hotellet lite senare träffade ju Britt o hennes man Lennart också när vi kom till hotellet tog vi det lite lungt åt mat. Vi gick ner till hamnen på kvällen tror jag vi gjorde med kom inte ihåg vilken dag det var då åkte vi häst o vagn jätte mysigt var det kvällen satt vi nere vid baren mysigt satt med Angela o Peter trevlig dag har det varit bra väder har det varit iallafall

Ovido - Quiz & Flashcards