Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av rosmarie johansson - 9 oktober 2012 15:30

Dom kom o väckte oss som vanligt vi delade upp oss när vi åt frukost det var skönt tyckte jag. Jobbigt ibland när vi sitter allihopa kände mig väldigt trött jobbigt var det Ville ju inte gå med till marknaden ville ju vara på hotellet men Angela o Peter följde ju med oss också det var kul. Sen var det bara Angela som gick med oss där fanns mycket saker där köpte klocka. Väska som var stickad. Sen var fin köpte det till Jenny med Var ganska trött när vi gick tillbaka allihopa. Angela hon var busig när vi gick till toaletten hon busade till det när vi kom tillbaka åt vi lite lunch det var gått med mat satt inne lite gick o vilade lite det var skönt duschade o gjorde mig oordning. Det var skönt sen var jag med dom andra det var go mat. Grillat kebabkött var jätte gott så tog jag pommes till. Det var det bästa tyckte jag. Kvällen satt vi med Angela o Peter. Trevligt var det. Det regnade iallafall inte. Orkade inte gå med påkvällen o gå i affärer var trött då vi la oss lite efter 11

Ovido - Quiz & Flashcards