Alla inlägg den 1 juni 2011

Av rosmarie johansson - 1 juni 2011 08:15

onsdag : jag  var   hemma   från jobbet hade ont  i mitt   öga  jag var  bara   hemma tog det  lungt.cyklade   ner till torghallen  skulle köpa kotletter . var  hemma kolla på våra bästa¨år . städade lite  granna . ringde o prata  lite med ulrika  det var skönt . men jag  blev lite  lessen med. gillar inte  carina holmström lss handlägaren .vi ska  ha möte  sen  med henne  jag vill  ha  med jenny o ulrika på det  mötet men det ville inte  hon . men  det  e inte hon som  bestämmer det . vill dom ska vara  med . hon skulle försöka ordna det. vid halv 4 tiden kom jenny o amanda . det var mysigt . vi gick till kiosken.amanda  tyckte  det var jätte  kul att   bada  hon ville inte   gå upp . hon tyckte  att det  var  kul  med  vatten  slangen.  sen började  vi  med maten.grillade kotlett .o korv , 

gick med amanda var kul möte mathias o  amadeus  felica,det var jätte  gott  med mat var det.amanda o amadeus badade i poolen .så tittade  vi på  emil kul var det ..tyckte  tiden gick så fort längtar  till nästa gång vi ska  träffas igen kommer tycka  att  det e  så  länge dit . bara  tycker  om jenny  så jätte  mycket . hon e min allra bästa vän.trivs så jätte  bra  med henne .ringde till carolina,chansade  hitta numret på hitta .se hon blev jätte  glad när jag ringde  vi pratade jätte länge.det var kul  hon spelar med  i dansband som heter  lindaus  dom e jätte  bra

Ovido - Quiz & Flashcards