Alla inlägg den 8 juni 2011

Av rosmarie johansson - 8 juni 2011 20:18

imorse  var jag  ganska trött  när jag  skulle  gå upp. sen cyklade  jag till  jobbet . delat mycket vatten melonmånga som köper det . varit ganska varmt  idag  med  o kvavt också . var ganska trött   i mina ben  när jag kom hem .satt  vid datorn  o städat lite granna . jenny  ringde  mig det  var  kul att  prata  lite . dom  frågade om jag  ville följa med   till  glänninge    men det   var många som  badade . amanda o jenny  badade  också  o  amadeus med. jag doppade föttern  jag  ångrade  att   jag inte  badade  det var jätte   varmt, i vattnet .idag    ringde  liselotte   mig  jätte  kul var det   vi  hade  inte  pratat  på  jätte länge   . sen var de  dax  för  tjej träff det var sista  gången   nu , innan  sommaren . sen  blir det til hösten  igen . det  var lousie   som hade  det denna  gången . hon bjöd   på pasta sallad  det  var  gott   till  efterrätt . blev  det  glass  o  choklad sås . det  var  mysigt att  sitta  ute  . men sen  ville dom  gå  in hade ingen lust  att  titta  på  film   så  jag  gick hem  .

Ovido - Quiz & Flashcards