Alla inlägg den 2 juni 2011

Av rosmarie johansson - 2 juni 2011 09:00

var  jag  bara  hemma  tog det  lungt  var  ganska  trött. therese kom  en runda skulle varit hos linda  men ville hellre  gå  på  grönningen  i stället  jag  cyklade   dit  med  caroodom ska  alltid   cykla  så  tdigt  men det  var jätte mycket folk  där.många   som  man  kände ialla  fall.dom spelade  bra  the puddels men det  var för  högt jag stog inte   inne  vid  scenen stog utanför  o lyssnade . jag  köpte  bakad potatis  det var  jätte  gott

satt  med  camilla  o hennes  kompisa det var  kul.en som heter  kent  han var jätte  snäll han bjöd  mig på cider . cklade hem vid  kvart  över  10  var det  fortfarande  ljust ute  .perikeles  var ganska  bra   också  men  dom  e  inte  mina  favoritet

Ovido - Quiz & Flashcards