Alla inlägg den 14 juni 2011

Av rosmarie johansson - 14 juni 2011 18:06

SAKNAR JENNY  TYCKER OM DIG ATT  DU E  SÅ JÄTTE  SNÄLL , DU BETYDER  ALLT  FÖR MIG , DU  E  SÅ LÄTT  ATT PRATA  MED . VI HAR ALLTID  SÅ KUL TILLSAMMANS , KUL  NÄR DINA  BARN E MED  OCKSÅ .  E SÅ  GLAD  ATT  JAG HAR DIG HOPPAS  ATT  DU E BÄTTRE TILLS IMORGON . DU  E DEN BÄSTA KONTAKTPERSON JAG  HAR . KRAM TILL DIG MEST AV ALLT  VILL JAG ATT DET BARA SKA  VARA  DU

Av rosmarie johansson - 14 juni 2011 17:58

vaknade  vid halv 8. gjorde  inte  så mycket haft  lite ont  i huvet idag  men dete  för  jag e förkyld ,ville  cyklade  ner  till stan o tog ut 200  kronor . sen  kom  eva  idag  . vi åt  korv o potatis mos  jätte gott   var det . åt jordgubbar o vispgrädde det var jätte gott . tycker att  dagen varit dryg. ibland känns det som inte mamma o pappa  vill vara  med mig .hoppas  att du  e  frisk  till i morgon att  du orkaro  komma till mig . imorgon .

Ovido - Quiz & Flashcards