Alla inlägg den 13 juni 2011

Av rosmarie johansson - 13 juni 2011 17:45

var mycket  att  göra på jobbet   kom  mycket varor  på  morgonen . börja det  att bli mer  o göra nu . man  får dela  mycket  vatten meloner  nu.varit ganska förkyld idag   med . det e jobigt att  vara  förkyld ,jobbade till   nästan  2 .det  var  ganska varmt  när jag  cyklade hem lite  kvavt . tog det lungt när jag kom hem .nu äntligen har dom  satt   i  ett  nytt fönster  det var på tiden .lyssnade  på musik   spotyfy  lasstefanz dom e   bra .sen kom  jenny  till mig sen gick vi till glänninge för det  var  korvgrillning   det var  mycket folk vi  trodde   det   var  tipsrunda  men  det  var det  inte  var jätte gott att grilla  korv o  bröd var  längesen jag åt det .var  skönt  att  ha  jenny  med mig  hon var ju också förkyld.

Ovido - Quiz & Flashcards