Alla inlägg den 12 juni 2011

Av rosmarie johansson - 12 juni 2011 21:46

kvällen gick så  himla snabbt jenny kom själv , vi lagade taccos jätte  gott var det .det var längesen jag åt det .  vi diskade o  sen kolla vi på  wallander sen blev det  bingo men det blev ingeting på lotterna . blivit ganska  förkyld det hörde jenny på mig hon var också lika förkyld

Av rosmarie johansson - 12 juni 2011 12:13

sov  till  klockan var  9 . börja att bli förkyld  det e jobbigt. kommer sakna mina granna som ska  flytta . trivdes bra  med  dom . pratat  med  mamma o pappa  blev ledsen  ville åka  hem  men dom ville  inte . min bror  mats  e  ju hemma . dom  var  trötta sa dom men jag tror  inte på  det riktigt . för hon säger  alltid så .ibland känns det som man inte  har någon alls,att  prata  med . längtar till  kvällen då kommer  jenny  till mig det ska  bli  jätte  kul  vi ska  laga  taccos  det ska  bli jätte  gott  det har  jag inte ätit på  jätte  länge

Ovido - Quiz & Flashcards