Alla inlägg den 24 juni 2011

Av rosmarie johansson - 24 juni 2011 14:15

midsommarafton!

jag kunde inte sova på morgonen  , gick upp.  klädde på mig .ringde o beställde taxi orkade inte  o cykla . jag var på jobbet  vid  7 tiden  idag kom det inte lika mycket varor , det var jätte mycket folk där  fick gå lite innan  12  skulle handla  lite också var  jätte lång bilkö när jag skulle  hem  tog det  lungt när jag kom hem  var ganska  trött  i fötterna . vilade  ett  tag  dukade    monika  hjälpte mig  med bordet .  jag dukade  började att göra iordning  med  maten .  vi var  12  stycken på festen .annika linda  jenny möller magnus  jansson andreas lousie  ulrika o petra regina  lotta  monika annika som jobbade hos magnus . vi åt mat   ny potatis köttbullar prinskorvar sill hade jag också  det blev inte  så jätte mycket mat  över  sen var det jord gubbar  vispgrädde o glass  jätte gott var det godis  o chips   kvällen gick så himla  snabbt   men kul var det. vi  satt o  pratade o lyssnade på musik . med dom flestade åkte hem runt  halv  11 . var jätte   nöjd  med  kvällen

Ovido - Quiz & Flashcards