Alla inlägg den 4 juni 2011

Av rosmarie johansson - 4 juni 2011 18:30

jag  var  bara   mest  hemma och tog det lungt satt  ute  på altanen  o solade .det var så himla varmt.jag dushade o  gjorde  mig iordning  sen  cyklade jag ner  till annabelle .o köpa  ett  present  kort  skulle   till ulrika  hon skulle   ha fest.men innan   det cyklade  jag ner  till  kulturfestivalen  så mycket folk  det  var  där . när  jag  skulle   cykla  till  ulrika då hade  dom  flesta  kommit .men det började  ju inte förrän halv 7. vi  fick potatisgratäng  o fläskfilie  jätte gott var det  satt  ute  på altanen. sen till efterätt  så fick  vi glass  o maränger choklasås . chips o godis . det var cornelia o  linda   som jobbade . satt  o smsade med   jenny  med . hade  ju tänkt  att  cykla ner  igen till kulturfestivalen  men  jag cyklade  hem .istället  vid  10  tiden.

Av rosmarie johansson - 4 juni 2011 09:26

längtar  tills jenny  ska komma  o jobba hos mig det e så kul när hon e  här hos mig tiden går  alltid  så  fort  när vi gör  saker tillsammans hon betyder allt  för  mig hon  e  den snällaste person som finns e så glad att  jag  har dig  tycker  om  amanda o amadeus  med  det  e så  jätte kul när dom e  med tycker om er alla.vill helst  av  allt  att  jenny ska  jobba här hos mig  mer

Ovido - Quiz & Flashcards