Direktlänk till inlägg 25 oktober 2012

torsdag

Av rosmarie johansson - 25 oktober 2012 20:45

vaknade ganska  tidigt   var hemma idag    med  kännt mig  lite  sådär  mest bara  tagit det  lungt  tittat på  tv  hela  dagen .    kvällen  gick  jag till jenny   mysigt , myste  med  barnen så lessen amanda   blev  när jag  gick   hon  ville  jag  skulle  stanna ,  men jag sa  att jag kommer  ju  imorogon blev  hon  genast  glad  tog bussen   ner till stan  regnade ju lite granna så var det kallt  med   vi  väntade på  jenny   med  vi va  på  annabelle  med  mysigt   satt  o åt pizza jätte  gott var det  gick  runt  o tittade  i affärer  mysigt var det  många  man träffade som  man  kände vi var hemma hos  jenny  en runda  medd  o kollade på  tv lte  mysigt  sen  tog i  bussen hem vi gic  o sa hej till göran en runda  o sa hej  då var  cici  o ebecca   där  de  satt o  drack  vin   men jag ville  inte   ha  för  jag skulle jobba  gick o la  mig  runt  10  tiden beställde  taxi  till fredagen var  ju så kallt  ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av rosmarie johansson - 27 mars 2018 22:35

hänt ganska mycket på sistone inte skrivit på länge . trivs så himla Bea på mitt jobb alla e så himla snälla barnen så mysiga o Goa . har jag ju flyttat oxå men det var jätte jobbigt att göra det va ett stort steg bodde i min lägenhet bodde ...

Av rosmarie johansson - 16 september 2017 23:13

ibland e det jobbigt o vakna så tidigt svårt o sova på nätterna bäddat rent sängen tvättat lite följde med mamma pappa till maxi o han lade lite granna var längesen man var på maxi var nere i stan en runda oxå köpte lite saker o göra kort de...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:28

påskafton Pia var hos mig en runda det var mysigt Ida o hennes systra kom o hämta mig vid halv 7 åt på pinchos mycket folk var det det var så himla kul o träffa idas systra de va så himla snälla gillade de så jätte mycket tycker om Ida oxå så hi...

Av rosmarie johansson - 16 april 2017 21:24

vakna alltid så tidigt skulle vilja sova längre men det går inte . kännt mig lite lessen det e jobbigt att känna det så. varit hemma hos mamma o pappa det var jobbigt hon blev så arg idag när jag ville komma varit en tråkig påsk vi satt ute på ...

Av rosmarie johansson - 13 augusti 2016 17:13

Vilket tråkigt väder bara regnar hela tiden sov till 9, 00. Pratat med mamma följde med de ut till maxi o handlade varit lite seg dag idag. Ikväll kommer Henrik. Ska bl kul. Ska bjuda på flygande Jakob var längesen man åt det o så ska jag bjuda på...

Ovido - Quiz & Flashcards