Alla inlägg under juni 2011

Av rosmarie johansson - 23 juni 2011 14:15

mamma  körde mig till jobbet  regnade  så  jätte mycket, det var  massor  med  folk  det var  trångt att komma fram att plocka  upp . jag jobbade  till 4   åkte taxi hem . var  ganska trött   när jag kom hem   var inne på  salvia o hämtade jordgubbarna sen kom   annmarie  o hämtade räkningar . tog det  bara  lungt sen cyklade  jag ner  till   stan o  hämtade ut pengar  handlade  lite granna  .

Av rosmarie johansson - 22 juni 2011 14:00

onsdag  var  jag  bara  hemma  hade  ont  i huvet  när jag vaknade .tog det  bara  lungt . kollade på tv  o  städade lite granna åt  köttfärs paj som blev över. kollade på tv jag  duschade  o  gjorde  mig iordning , sen kom jenny vi åkte taxi  till skummeslöv  spelade minnigolf  vi åkte  med  mathias  o magnus dit . det var jätte  kul  att spela minnigolf vi  var fullt  i vårat  lag    men  jenny    vann  så åt vi pizza   men   dom var  inget  goda   dom var  kalla   när man fick  dom .salladen var inget go   heller . vi var nog  en 25 stycken på afterworken jätte kul var det vi  fick åka  med mathias o hans  mamma   hem det var  jätte  snällt .

Av rosmarie johansson - 21 juni 2011 14:00

therese kom efter 12 till mig..vi lagade  klyftpotatis o kotlett o sallad till maten jätte gott var det . det var jätte  mysigt var det. sen på  kvällen kom jenny till mig o barnen, vi fikade sen gjorde vi kötbullar. som jag skulle ha till midsommar  . vi lagade  köttfärspaj till kvällsmat  jätte  gott var det sallad  till . kvällen gick himla snabbt

Av rosmarie johansson - 18 juni 2011 19:34

vaknar  alltid  så tidigt  fattar  inte  det . idag  har jag varit  med  mamma  o pappa handlat på maxi  så  mycket  folk det var där . jag  köpte en tröja  o ett  linne  ett par legins tänkte  ha det  till midsommar inte  gjort nåting alls  idag har  jag kännt mig lite  ensam   o ledsen  ibland känns det som   man inte  har någon att  prata

Av rosmarie johansson - 17 juni 2011 19:15

fick vara  ledig från jobbet .skulle  på  möte  klockan 10,oo med annmarie o  eva hedberg  carina det  var  lite  nervöst. det varade  väldigt länge enda  till 12  det  gick bra  ville ju jenny skulle varit  med . fick  ringa till jobbet o fråga om jag skulle komma men det behövdes inte   tog det  lungt  sen . åkte taxi  hem till linda dom var ganska tidiga   men  det  var  bra  endå . vi  gick en runda  iskogen  med  deras  ella  det  var  mysigt , sen  beställde  vi pizza  dom  var snälla som bjöd mig  på  det  ,dom  beställde  från eldsberga  dom var  jätte  goda sen  la  vi pussel  det blev inte färdigt   nu  heller . inte  så många  kvar  ialla  fall åkte hem 21,45 hade  en jätte trevlig kväll

Av rosmarie johansson - 17 juni 2011 14:04

kändes konstigt att inte   gå  till jobbet idag , hade svårt att  sova i natt .kände mig lite orolig inför mötet , som vi skulle ha . var på  det klockan 10.00 det  varade enda till  12 . det var ett  ganska bra  möte jag eva hedberg o annmarie o carina . när jag cyklade hem  träffade  jag jenny o barnen   . ringde  till jobbet blev ledig . det varade  så länge .fick vara  ledig  från jobbet har inte  gjort  så mycket tagit  det lungt .haft lite  ont  i huvet  idag  ikväll ska jag hem  till  linda   det ska bli mysigt ska vi äta pizza det ska bli gott . gillar  att  ha  vitlökssåstill . så ska vi lägga  klart  hennes  pussel


Av rosmarie johansson - 16 juni 2011 13:45

var jag  på  jobbet det  var  jätte fint väder  vi satt  ute o  åt frukost.det  var jätte varmt .mycket att  göra  på morgonen .som  vanligt var  jag  hemma  halv  3  eva kom till  mig   vid halv  4, sen gjorde jag  inte  så  mycket. träffade  annmarie  på maxi nu hae  hon kommit hem från semestern blev  paff  att vi skulle  ha  möte var ingen  som sa det .blev jag lite orolig . men blev lite  ledsen  att  jenny o ulrika   inte  fick vara   med . men det skulle bli ett  till

som dom  fick  vara   med  på .

Av rosmarie johansson - 15 juni 2011 13:45

varit o jobbat  till klockan var  1  sen  cyklade jag hem. brukar  vara mycket att göra på morgonen . var jag hemma tog det lungt.duschade jag o gjorde mig iordning , sen kom jenny , o barnen   fikade  mysigt var det . sen gjorde vi kötbullar potatis mos  o pasta sen  åt jag o jenny  fläskkorv jätte gott var det . sen  var vi  o lämnade barnen till mathias  vi skulle på möte med ove tyckte   att det var ganska jobbigt klarade inte av  att vara  där .det var ganska högljud varit  en jätte mysig eftermiddag o kväll


Ovido - Quiz & Flashcards